maandag 13 februari 2012

#Fuckpvv

Ik heb een hekel aan Christenhonden en ik vind dat ze het land uit gegooid moeten worden. Stomme honden geloven in iets wat beschouwd moet worden als een achterlijke godsdienst. Vreten oud brood en doen zich te goed aan elke beker wijn die ze maar te pakken kunnen krijgen. Ze vallen je lastig waar en wanneer ze maar willen en passen zich niet aan.
Beledig ik nu onze Christelijke medemens? Natuurlijk niet want er bestaan geen Christenhonden, dus kan ik zeggen wat ik wil, maar ik denk dat u wel heel goed weet wat er eigenlijk staat. Misschien kom ik hier dus met een slimme advocaat wel mee weg maar het is niet iets om trots op te zijn.

Persoonlijk heb ik niets met geloven en zou de wereld misschien beter af zijn zonder geloven met hun dogma's die niets anders zijn dan fundamentele onderbouwing van een gedachtegoed. Zolang ze mij niet lastig vallen gaan ze hun gang maar. Wat ik erger dan dit vind, er zijn politici die strafbare feiten hebben begaan en er nu zo maar mee weg komen. Deze mensen vinden dat zij het recht en de plicht hebben om het land te leiden. Ach ja, ze voelen zich geroepen om voor dit land te werken. 'Arbeit macht frei'. Dit vind ik nou een gotspe want dat is pas echt gevaarlijk.

De ideologie van de PVV vind ik een verwerpelijke, achterlijke en mensonterende ideologie. Heb niets tegen 1,5 miljoen slaven die achter een Cesar uit Limburg aanlopen maar wel tegen de dingen die men als een politieke mening uit. Hoe is het mogelijk dat een land als Nederland vroeger zo in opstand is gekomen tegen apartheid in Zuid- Afrika
en onrecht in Zuid- Amerika nu zo makkelijk over zijn medemensen heen walst. Mensen die het toch al moeilijk hebben worden na getrapt allemaal in de naam van politiek. Goed beschouwd zijn er meer mensen die de Islam aanhangen die hard werken en nooit problemen maken dan Islamieten die rotzooi trappen.

Zoals u onderhand allemaal weet, Wilders is vrijgesproken door het gerechtshof van Amsterdam .Lachen! Zijn grove en absoluut beledigende taal zou een politieke mening zijn? Het is, volgens mij, gewoon verkapte ster-reclame voor iemand die zijn handelsmerk: haat zaaien en een potje blondering is. Hoe je het ook wil noemen, ik kan met geen mogelijkheid deze man een politicus noemen.

Vroeger woonde bij ons in de straat een geblondeerde vrouw die iedereen te pas en te onpas uitmaakte voor vuile stinkhoer, smerige pooier, vuile plurk, leipe smiecht en nog meer van dit moois. Ik heb altijd gedacht dat die vrouw niet goed bij haar hoofd was maar denk dat het tijd word om mijn mening over haar te herzien. Volgens de normen van nu was zij gewoon een politica die haar tijd ver vooruit was.

1 opmerking: