zondag 30 december 2012

Een tevreden 2013!


Appeltjeeitje1 heeft een boodschap bij mij achtergelaten voor u allemaal!

Een jaar voorbij

Nog een paar uurtjes en dan is er weer een jaar voorbij. Weet niet of u dat ook heeft maar naar mate je ouder word lijkt de tijd toch echt veel sneller te gaan. Ik weet nog dat ik gisteren tegen mijzelf zei dat als ik 50 ben dat ik dan wel op zijn minst een keer in een vliegtuig wilde zitten, dat is ondertussen goed gekomen maar de tijd gaat toch erg snel, ze hebben gelijk “Time flies when u have fun”

Ik wil u allemaal een goed en vooral gezond 2013 wensen. Dat gezond heeft u echt nodig want volgend jaar ziek worden is niet goed voor uw portemonnee daar heeft de politiek wel voor gezorgd dit jaar maar de politiek wilde ik maar even links laten liggen.

Ik heb dit twitterjaar een aantal mensen leren kennen zonder ze ooit ontmoet te hebben en het voelt goed. Zal er een paar de revue laten passeren:

Marten Visser (@martenvisser ) heb ik al een tijdje in mijn tijdlijn, nu is de kerk niet mijn ding en zeker niet het bekeren van mensen maar ik heb veel respect voor Marten en zijn gezin.

Dan hebben we natuurlijk Bart (@bartfeikens) hier geldt maar een ding waar zouden we zijn zonder Bart in je tijdlijn, bedankt voor de humor!!

Alfons scaf (@Tibaert ) in rechtse kringen verketterd in linkse kringen bejubelt!! Fons bedankt voor het vechten tegen ultra rechts, soms een Don Quichote maar een Don Quichote die verschrikkelijk nodig is in deze tijd !!!

Felix van Moll (@felixvanmoll ) Ik verketter de politiek vaak maar ik weet dat jij het hart op de juiste plaats hebt, Klasse Felix ga zo door doe je ding blijf je zelf.

Roelfina, laat je niet kisten we blijven je volgen

Jantje Paasman , (@Jantje_Paasman ) ga zo door je inzet met de weggeefwinkel hebben we nodig in deze consumptiemaatschappij

@RoyMichiels, Roy thnx al een jaar of 10 mijn mail maatje met dezelfde passie niet altijd dezelfde mening maar wel met respect thnx

En natuurlijk kan ik la Reina,Anaïs, la familia y @NineGmusic niet vergeten (@AnasCortezReina ) nog nooit ontmoet (2013 hoop ik) maar voelt als familie, veel gemeen: politieke opvatting, Zuid Amerika, Paraguay (comida congelada) Spaans.

@MarianneCramer @tweepstra @edwinijsman en alle Andere volgers ustedes están en mi corazón

Iedereen een goed 2013 gewenst en laten we blijven vechten voor onze idealen,

Venceremos ( we overwinnen) !!!


1 opmerking:

  1. Teveel eer. Laten we proberen op de schouders van reuzen te klimmen, dan zien we verder, dan komen we verder. Op die van Cervantes, of Schubert, of Marx... Of dicht bij huis van iemand als Louis Paul Boon...
    Meer nog, vergeten we onze moeders, zusters, vrouwen en dochters niet, nooit.

    Ook, alleen is ook maar alleen...;-)

    Fons




    BeantwoordenVerwijderen