zondag 17 februari 2013

Appeltjeeitje1 laat de aap uit de mouw komen.

 Nederland wil de aap niet op zijn schouders nemen. 


U gelooft het misschien niet maar ook ik ben een allochtoon. Ben eigenaar van een zaak en heb ongeveer 4 jaar hier illegaal geleefd, dit echter niet in Nederland. Nog steeds rijd ik hier rond zonder rijbewijs, heb er wel een maar die is bijna verlopen en is in het land waar ik woon niet geldig. Een paar keer ben ik aangehouden en toen was het verweer mijnerzijds tegen de politie  Politie: "Meneer dit is een international rijbewijs", daar begrepen ze gelukkig niks van en hun commentaar was: " Ja maar dat is hier niet geldig en de volgende keer krijgt u een bekeuring". 

Rechts Nederland heeft altijd wel zijn woordje klaar over de illegalen en natuurlijk er zijn ook wel een hoop goudzoekers bij om het maar even zo uit te drukken. Maar er zijn er ook een hoop bij die ons wel degelijk nodig hebben om verder te komen, persoonlijk, onderwijs, financieel en wat al niet meer, laten we het maar gewoon kort samenvatten een beter leven heet dat. Rechts roept natuurlijk ja dat beter leven doe je maar in je eigen land. En dan houden ze er natuurlijk geen rekening mee dat in dat eigen land het beter leven gewoon niet kan.


Weet u bijvoorbeeld dat er in Zuid Sudan een school was die in een keer al zijn studenten (200) kwijt was. Opgepakt door de ERS een aantal gewoon vermoord en de rest moet verplicht moorden en dan spreken we over kinderen van 6 tot 12 jaar. Maar goed wij Nederlanders krijgen waarschijnlijk de sperziebonen goedkoop uit Sudan of de roosjes uit Kenia dus ze moeten maar niet zeuren, je moet dat zwarte volk trouwens niet meer dan een dagloon betalen anders komen ze de volgende dag niet werken en moet de baas zelf rozen plukken of misschien wel de diamantmijn in om diamanten te zoeken.
Voor u is de kraan opendraaien en daar dan water uit krijgen de normaalste zaak van de wereld. Er zijn ook mensen in deze wereld die uren moeten lopen om 25 liter water uit een rivier met bruin water te halen en dat dan een paar uur terug te dragen naar je huisje. Of als je zoals ik geluk hebt kun je een tankwagen met 10.000 liter water kopen en heb je “gewoon” water. Wij koken het drinkwater dan wel altijd en gooien zo nu en dan een kopje met chloor in de tank want je weet maar nooit. 
Ook naar de dokter gaan is waarschijnlijk “normaal”, u belt dan waarschijnlijk de assistente en dan mag u om 10 uur even langskomen. Er zijn ook landen waar u een paar uur moet lopen om naar de dokter te gaan en dan mag u blij zijn want er is een dokter. Medicijnen ja die moet u maar zien te bemachtigen geen geld geen medicijnen zo makkelijk is het. Of erger nog geen creditcard dan woord u niet eens geholpen dan gaat u er letterlijk en figuurlijk maar DOOD.


Ik ben het met u eens dat we al dat tuig en profiteurs wat uit dat soort landen komt gewoon terug moeten sturen bij de grens, wat nou medeleven: oprotten naar je eigen land geen water, nou sorry dan had je daar maar niet geboren moeten worden. Eigen schuld dikke bult wat denken ze wel die apen?
Apen? Ja apen want zo denkt rechts Nederland er wel over. Natuurlijk en terecht want alles wat zwart is of een kleurtje heeft betiteld men als 'aap'. Nu ben ik ook met een “aap” getrouwd al bijna 10 jaar lang. Nu heb ik wel geluk want het is een slimme aap, ik steek daar zelfs een beetje dom tegen af. Mijn vrouw heeft al vele artikelen geschreven en geeft al 25 jaar les aan een universiteit zij weet bijna alles over de biochemische huishouding in uw lichaam. Doet al jaren onderzoek bij kinderen die te dik zijn. En als ik met deze “aap” terug wil gaan naar Nederland om daar te gaan wonen moet ik aan honderden regeltjes voldoen want misschien wil ze wel een uitkering en lekker profiteren van de staat. Terwijl de staat zich beter eens zou kunnen druk maken of de staat misschien iemand als mijn vrouw nodig zou kunnen hebben. En dat geldt dan niet alleen voor mijn vrouw maar voor al die apen uit die verre landen. Het is te triest voor woorden dan een land als Nederland zo verworden is dat ze te bang zijn geworden om een aap uit een ander land binnen te laten. O ja soms is het een moederaap die dan gescheiden kan worden van haar kind zelfs daar heeft 'vadertje staat' geen moeite meer mee. Dan beginnen ze naderhand te huilen: "Ja. maar Geert zette mij onder druk". ik denk dan meteen nee je hebt je onder druk laten zetten debiel!!
Natuurlijk ga ik nog terug naar Nederland, dat zal alleen voor vakantie zijn want ik laat mijn aap geen kunstjes leren op de ambassade daar is ze teveel aap voor, dat heeft ze niet verdiend om op de ambassade voor aap te gaan staan en daar een kunstje Nederlands te gaan vertonen. Of die andere apen uit die zwarte landen die onder druk mensen moesten afslachten met een machete ( een groot mes met rond aflopende punt) dat zijn allemaal niets ontziende apen en daar hebben we ook niks aan die kosten alleen maar geld.

Ik wil Geert Wilders dan ook hartelijk bedanken voor zijn opruiende politiek en en bepaalde groepen in een kwaad daglicht te stellen want alleen zo houden we Nederland aap vrij.
Rest mij nog te zeggen 'HOUZEE' ja mijn dank aan Geert onze blonde god, ere wie ere toekomt denk ik dan altijd maar. Ben echt blij dat we onze tolerantie in Nederland bijna kwijt zijn iets waar we om bekend en beroemd waren in de wereld.
Voor een Aap vrij Nederland, U wordt morgen om 04.00 gewekt om Asperges te gaan steken bij tante Truus, ik blijf dan nog even lekker liggen wij maken ons namelijk niet zo druk in 'Apenland'.
Zoals wij hier zeggen: ' Hasta la Victoria Siempre Venceremos'!!

PS, de passages over GW zijn Ironisch bedoeld ik wil absoluut niet dat u denkt dat ik rechts ben ik ga nog liever 2 uur lopen om water te halen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten