zaterdag 8 december 2012

Buitenspel!



De hele wereld sprak erover van de week het drama op het voetbalveld, de kranten stonden er vol van en journalisten kwamen met commentaren waarvan ik dacht: weten zij eigenlijk wel waar zij het over hebben? Terwijl ik bij de fysio was hoorde ik op de radio een reporter die bij de school stond waar twee van de jongens les kregen. Hij wist te vertellen dat er een actie door vrienden van de jongens opgezet zou worden om hun vrijlating te vragen. Op dat moment wist ik dat het zou gebeuren en weer iedereen een mening zou hebben over: 'Allochtonen”,



Ja ja, het gevaarlijkste soort van mensen die er bestaan op aarde. Ze komen hier met hun achterlijke cultuur en denken wel even ons land over te nemen. Ze bouwen moskeeën en lopen in rare kleding over straat. De vrouwen moeten bedekt gekleed gaan en moeten een sjaal om het hoofd hebben zodat de man niet in verleiding gebracht zou worden. Nog erger, over een paar jaar zullen zij zo talrijk zijn dat zij 'ons' land overnemen en wij, het Nederlandse volk, moeten naar hen luisteren en de godsdienst, die niet de onze is, aannemen.



Natuurlijk sprak het waterstofperoxide orakel zich er ook over uit en ach, wees nou eerlijk, zoveel nieuws had hij toch ook niet te melden. Het is altijd van het zelfde wat meer. Mensen die iets tegen allochtonen hebben moeten zich goed realiseren dat wij ooit deze mensen hier naar toe gehaald hebben met beloftes van rijkdom en geluk. Waarom? Om de smerige, vieze troep op te ruimen en het zware werk voor ons te doen. Ja wij stonden onderhand zo 'hoog' op de maatschappelijke ladder dat het ons te min was geworden. Zelfs vele mensen die uit een arbeidersgezin kwamen vonden dat goed want hun kinderen moesten en zouden studeren. Toen het bergafwaarts ging heeft bijna niemand een hand naar deze mensen uitgestoken en wij hebben ze met bosjes bij elkaar gezet:zoek het maar uit!



Men moet alleen een ding niet vergeten dat ons volk bestaat uit emigranten en dan wel voornamelijk economische emigranten. Jaren lang hebben zich hier volksverhuizingen voor gedaan en ook de Romeinse en Spaanse bezetting heeft een aardig duitje in het DNA zakje gedaan. Menige Nederlander draagt nog DNA van een ander ras in zich. Zelfs het blonde orakel blijkt niet helemaal een blanke te zijn. Vandaar verklaar ik ook zijn frustratie en van vele die zich zo scherp afzetten tegen allochtonen. Tja wat zij veroverd hebben mag een ander niet afpakken tenslotte!



Geloven? De katholieke kerk is hier een import geloof en geloof mij wie laat tot in de jaren '80 van de vorige eeuw een katholieke kerk inging met onbedekte schouders of laag decolleté kwam in de problemen. Het moest bedekt worden, voor wie zult u denken? Uit piëteit met God of om de priesters niet te verleiden. Het blijkt dat die priesters toch niet zo van steen waren als men wel wilden doen geloven en tja: het menselijke vlees is zwak. Dat diezelfde kerk in veel landen misdaden begaan heeft in de naam van God schuift men onder het vloerkleed want men wil niet zijn als die hatelijke en moordlustige islamieten. Laat mij niet lachen als er een dingen is wat geloven meer verbindt dan de naam van God is het wel expansiedrift en oorlog.



Doordat een stelletje schoffies het te bont gemaakt hebben en een van de ergste misdaden gepleegd hebben die er is, nemen verschillende individuen in de maatschappij weer hun kans waar om een bevolkingsgroep te criminaliseren. Te gek voor worden! Laten wij eerlijk zijn Nederlanders maken zich er ook schuldig aan. U moet eens weten als ik met een getinte vriend over de markt loop wat voor opmerkingen ik naar mijn hoofd krijg. 'Of de lul van een Arabier nou lekkerder is?' zegt men gewoon in mijn gezicht of wat dacht u van: 'Vuile stinkhoer lekker van mijn geld leven hé?' Wat die meneer onderhand vergeet is dat hij van mijn en veel andere allochtonen hun geld moet leven. Kijk als je in zo een maatschappij leeft krijg je wel eens zin om iemand recht op zijn neus te slaan. Natuurlijk doe ik dat niet want ik heb remmingen en zo zijn er veel mensen van allochtone afkomst die deze remmingen ook hebben. Wij gaan niet over de schreef maar ja sommige mensen, ongeacht kleur of ras, doen dat wel maar zijn niet exemplarisch voor alle allochtonen of autochtonen.



Dus veroordeel de daad maar niet een bevolkingsgroep en kom niet aan met statistieken want daar heb ik helemaal geen geloof meer in. Doet u dat wel dan zeg ik: U staat buitenspel!

3 opmerkingen:

  1. Goed blog, helemaal mee eens. Het is weer makkelijk roeptoeteren.




    Suggestie: het rood op roze is lastig te lezen;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch frappant dat Nederlanders dezelfde beledigende taal uitslaan die Wilders en co de allochtonen verwijten. Laten we eerlijk zijn, zonder immigranten hadden de Nederlanden nooit een Gouden Eeuw gekend, en zich na WWII niet zo snel kunnen herstellen. En zijn de Nederlanders al vergeten dat er nog niet zolang geleden Ghanese troepen werden ingezet in Indonesië om de Nederlandse belangen te verdedigen.
    NB De handel in specerijen vanuit de oost werd de Nederlanders gegund door de Engelsen met name door Jardines & Matheson de machtigste partner in de British East India Company (vglk VOC). Hun handel in opium en thee bracht meer op, dan de specerijenhandel, bovendien waren de Nederlanders volgens J&M te laf voor de opiumhandel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. NB De geschiedenis van de opiumhandel & Jardines & Matheson is beschreven in o.a. Foreign Mud van Maurice Collis; de roman/film Tai Pan is hierop gebaseerd.

    BeantwoordenVerwijderen